Wykonujemy na zamówienie wersję modularnego systemu przenośnika TM jak również podajniki ślimakowe ES. Produkujemy je ze stali węglowej oraz z odpowiednim wykończeniem powierzchni, którą malujemy proszkowo.

Podajniki ślimakowy w wersji ES
Zdj. Podajnik ślimakowy

Podajniki ES składają się z następujące elementów:

  • podajniki rurowe wyposażone w co najmniej jeden otwór wlotowy i wylotowy,
  • spawany kołnierz na każdym końcu rury zewnętrznej,
  • helikoidalne spirale przyspawane na rurze centralnej z tuleją sprzęgającą na każdym końcu,
  • dwa łożyska końcowe zakończone samonastawnym modułem uszczelniającym wału (jedno z łożysk zintegrowane z zespołem napędowym),
  • łożyska pośrednie, których ilość zależy od całkowitej długości przenośnika.

Podajnik ślimakowy ES jest ponadto wyposażony w odpowiedni do zastosowania napęd przekładniowy.

Podajniki ES produkujemy w wersji średnio-obciążeniowej.

Zasada działania podajnika ślimakowego

Podajniki ślimakowe ES stosowane są dla podawania i przenoszenia cementu (np. w przypadku węzłów betoniarskich) i wypełniaczy w przemyśle produkcji betonów, zakładach produkcji zimnych wypełniaczy i asfaltu, jak również do transportowania cementu i podobnych materiałów w przemyśle materiałów budowlanych.

Dane techniczne i sposób wykonania podajników oraz korzyści z proponowanego rozwiązania.

  • Malowane proszkowo
  • 7 różnych średnic rur zewnętrznych
  • Zewnętrzna rura wyposażona w przyspawane kołnierze końcowe, jeden otwór wlotowy, jeden otwór wylotowy, pokrywę inspekcyjną pod pierwszym otworem wlotowym i poniżej każdego łożyska pośredniego
  • Obudowa rurowa w standaryzowanych odcinkach kołnierzowych z jedynym odcinkiem wykonanym wg standardu WAM
  • Spirale ślimakowe przyspawane do rury centralnej
  • łożyska końcowe zakończone samonastawnym modułem uszczelniającym wału
  • Wielowypustowe sprzęgła wału
  • Uszy do podnoszenia na każdym odcinku rury
  • Standardowy silnik elektryczny
  • Bezobsługowe, odlewane z aluminium łożyska pośrednie z samosmarującymi tulejkami ślizgającymi
  • Niewielka średnica, duża wydajność, wysokie przepustowości
  • Niewielkie wymiary całkowite, zwarta konstrukcja
  • Maksymalnie zredukowana liczba komponentów i części zamiennych.
Przewiń do góry