Wykonujemy na zamówienie wersję modularnego systemu przenośnika TM jak również podajniki ślimakowe ES. Produkujemy je ze stali węglowej oraz z odpowiednim wykończeniem powierzchni, którą malujemy proszkowo.

Podajniki ES składają się z następujące elementów:
- podajniki rurowe wyposażone w co najmniej jeden otwór wlotowy i wylotowy,
- spawany kołnierz na każdym końcu rury zewnętrznej,
- helikoidalne spirale przyspawane na rurze centralnej z tuleją sprzęgającą na każdym końcu,
- dwa łożyska końcowe zakończone samonastawnym modułem uszczelniającym wału (jedno z łożysk zintegrowane z zespołem napędowym),
- łożyska pośrednie, których ilość zależy od całkowitej długości przenośnika.
Podajnik ślimakowy ES jest ponadto wyposażony w odpowiedni do zastosowania napęd przekładniowy.
Podajniki ES produkujemy w wersji średnio-obciążeniowej.
Zasada działania podajnika ślimakowego
Podajniki ślimakowe ES stosowane są dla podawania i przenoszenia cementu (np. w przypadku węzłów betoniarskich) i wypełniaczy w przemyśle produkcji betonów, zakładach produkcji zimnych wypełniaczy i asfaltu, jak również do transportowania cementu i podobnych materiałów w przemyśle materiałów budowlanych.
Dane techniczne i sposób wykonania podajników oraz korzyści z proponowanego rozwiązania.
- Malowane proszkowo
- 7 różnych średnic rur zewnętrznych
- Zewnętrzna rura wyposażona w przyspawane kołnierze końcowe, jeden otwór wlotowy, jeden otwór wylotowy, pokrywę inspekcyjną pod pierwszym otworem wlotowym i poniżej każdego łożyska pośredniego
- Obudowa rurowa w standaryzowanych odcinkach kołnierzowych z jedynym odcinkiem wykonanym wg standardu WAM
- Spirale ślimakowe przyspawane do rury centralnej
- łożyska końcowe zakończone samonastawnym modułem uszczelniającym wału
- Wielowypustowe sprzęgła wału
- Uszy do podnoszenia na każdym odcinku rury
- Standardowy silnik elektryczny
- Bezobsługowe, odlewane z aluminium łożyska pośrednie z samosmarującymi tulejkami ślizgającymi
- Niewielka średnica, duża wydajność, wysokie przepustowości
- Niewielkie wymiary całkowite, zwarta konstrukcja
- Maksymalnie zredukowana liczba komponentów i części zamiennych.